Alla inlägg under oktober 2021

Av Mats Öhman - 10 oktober 2021 17:34

Var ett tag sedan jag skrev här. Sedan 7 April 2020 har jag varit arbetslös. Det är lång tid och det tär på både psyke och ekonomi.

Nu till dagens ämne kärlek. Den 1:e oktober 2019 flyttade jag och mitt tidigare ex isär. Vi var särbo fram till 19 januari 2020. Efter detta har kärlekslivet varit i en svala som blivit allt djupare och djupare. Under våren och sommaren tar jag träffat en mycket trevlig tjej . Under sensommaren blev det en allt intensivare kontakt på Messenger. För 2 veckor sedan blev vi så ett par. Två veckor med mycket telefonsamtal , mess och sms. Vi skulle ha träffats förra helgen , men då blev hon sjuk. Så i fredags träffades vi igen . Blev en kväll med taco och soffhäng. På lördagen skulle vi fika med hennes son. Nu bar det sig inte bättre än att min stora trut får fram en mening som sårar henne väldigt djupt. Nåväl hon kör iväg och hämtar sin son. Efter en stund ringer min telefon . Hon förklarar då att hon är väldigt ledsen och av den anledningen ber hon mig packa ihopa mina saker och åka hem. Jag ångrar djupt det jag sa som sårade henne. Så nu är vi 2 ledsna själar. En som är sårad och ledsen och en som är VÄLDIGT besviken på sig själv eftersom han lyckats såra den han älskar. Nå väl, jag hoppas innerligt att vi kan hitta tillbaka till varandra.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards